Reklamacje

Reklamacje z tytułu uszkodzenia towaru w transporcie.


Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu, będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkody, podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki i przesłaniu go na nasz adres. Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz jak najszybciej skontaktować się z firmą COCHO. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.


 

Reklamacje z tytułu uszkodzenia towaru w trakcie użytkowania.

Reklamacje związane z towarem Klient może kierować w formie pisemnej uzupełniając formularz reklamacji dostępny tutaj.

Należy starannie zapakować produkt i odesłać paczkę wraz z formularzem reklamacyjnym i dowodem zakupu pod wskazany niżej adres:
COCHO concept Olga Idzik
ul. Nowe Sady 4
94-102 Łódź

W przypadku uznania reklamacji za zasadną, towar zostanie wg. możliwości: naprawiony lub wymieniony na nowy i odesłany do Klienta. Jeżeli naprawa i wymiana nie będą możliwe, wartość towaru zostanie zwrócona na konto klienta przelewem bankowym.

 

Strona wykorzystuje cookies. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. X