Zwroty i wymiana

…to bardzo łatwe, sprawdź sama.

W naszym sklepie online masz prawo zwrócić, bądź wymienić zakupiony produkt w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania. Będziemy wdzięczni, jeśli będziesz chciała podzielić się z nami powodem zwrotu/wymiany. Bardzo nam zależy, aby nasze Klientki były zadowolone.



Co musisz zrobić?

Jeśli chcesz zwrócić zakupiony produkt, pobierz formularz zwrotu dostępny tutaj i uzupełnij wszystkie informacje o które prosimy.
Jeśli chcesz wymienić zakupiony produkt, pobierz formularz wymiany dostępny tutaj i uzupełnij wszystkie informacje o które prosimy.

Następnie, starannie zapakuj produkt i odeślij paczkę pod wskazany niżej adres:
COCHO concept Olga Idzik
ul. Nowe Sady 4
94-102 Łódź


Po otrzymaniu nadanej przez Ciebie przesyłki, niezwłocznie zwrócimy Ci pieniądze, bądź wymienimy produkt na inny.



Masz wątpliwości?

Skontaktuj się z nami. Zrobimy wszystko, aby Ci pomóc.
Możesz zapytać, bądź potwierdzić swój zwrot/wymianę, wysyłając do nas wiadomość e-mail pod adres e-sklep@cocho.pl. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00 pod numerem 880 832 231.

 


Ważne!


Wymiany / zwrotu nie uwzględniamy bez dołączonego do produktu dowodu zakupu (paragon, faktura) i podpisanego formularza zwrotu / wymiany.

Produkt nie może:

- być brudny (w tym ślady po fluidzie, pudrze, pomadce itp.)

- być zniszczony, uszkodzony (rozciągnięcia, rozerwania, zaciągnięcia biżuterią, ze śladami po długopisie lub flamastrze itp.)

- nosić śladów prasowania (wyświecenia)

Produkt musi posiadać oryginalne metki (przypięte i wszyte).

Nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem”, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatem (przesyłka zwrotna musi być z góry opłacona).

Produkt można wymienić / zwrócić w ciągu 14 dni od daty jego dostarczenia. 

Koszt przesyłki pokrywa klient.

Strona wykorzystuje cookies. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. X